"A" fikser rede p sin mte, mens jeg lager rede. DIY- Baby nest

  • 11.07.2017 kl. 22:42

I gr var bde "A" og jeg i fikse humr. Etter en hel dag p farta, besluttet jeg meg for sy baby-nest. Jeg lagde denne oppskriften for over 1 uke siden, men har rett og slett ikke ftt tid til sette meg ned ved symaskinen. Det sy sin egen baby nest er en ganske enkel oppgave s lenge man holder tunga rett i munn, klipper riktig og syr smmene i riktig rekkeflge.

1. Start med tegn opp mnsteret, og klipp ut stoffet. Husk vreng stoffet slik at baksiden av stoffet vender ut fr du skal sy de sammen.

2. Sy de to delene sammen. i ytterkant. deretter s syr du en sm 2 cm innenfor den frste smmen. Tre s en snor etter nske igjennom de 2 smmene. Det er for f snurpet sammen baby nesten mot slutten av arbeidet..

3. Klipp s ut bunnen i vatt og putt inn slik at det blir mykt ligge for babyen. Sy igjen smmen nederst og start fylle kanten rundt med vatt etter hvor hard du nsker den. Men husk at hvis du fyller for mye, s vil den bli vanskelig snurpe sammen.

4. Sy sammen de siste smmene i bunnen slik at du fr en pen avsluttning. Jeg valgte sette p knapper og lukke den helt sammen.

 Mnster:

Mamma: Kan jeg ogs f?  Hmmm...Nytt prosjekt p gang.

#DIY #Babynest #Sy #mnster

2 Kommentarer

Jessica Kristiansen

11.07.2017 kl. 22:48
S kult!

pionen

12.07.2017 kl. 08:46
Jessica Kristiansen: Tusen takk :)

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no